اپل مدل ویژه ایرتگ را به مناسبت “سال مار” معرفی کرد

به مناسبت سال نو چینی و سال مار، اپل اقدام به ارائه یک ایرتگ ویژه‌ی محدود به بازار ژاپن کرده است. این خبر توسط منابع مختلف از جمله MacRumors تایید شده است. این ایرتگ با طراحی منحصر به فردی که نماد سال مار را به نمایش می‌گذارد، از نمونه‌های استاندارد متمایز است.

بر خلاف تصور رایج، اپل این ایرتگ را به صورت جداگانه به فروش نمی‌رساند. در عوض، این هدیه‌ی ارزشمند به 50000 نفر اولی تعلق می‌گیرد که در کمپین سال نو اپل (2 تا 5 ژانویه) اقدام به خرید آیفون 14، 15 یا SE 3 کنند.

این کمپین جذابیت بیشتری نیز دارد. اپل برای خریداران دیگر محصولات خود مانند آیپد و مک، کارت‌های هدیه‌ای تا سقف 30000 ین (حدود 190 دلار) در نظر گرفته است. البته توجه داشته باشید که این تخفیف شامل محصولات گران‌قیمت‌تر مانند مک بوک پرو، آیفون 16 و آیپد مینی 7 نمی‌شود. این پیشنهاد ویژه، شانس تجربه ایرتگ جدید را به علاقمندان محصولات اپل در ژاپن ارائه می‌دهد. شرکت‌های بزرگ فناوری غالبا از این روش‌های تبلیغاتی برای جشن‌های سنتی در بازارهای آسیایی استفاده می‌کنند.

اپل مدل ویژه ایرتگ را به مناسبت “سال مار” معرفی کرد
اپل مدل ویژه ایرتگ را به مناسبت “سال مار” معرفی کرد

اخبار تکنولوژی را در سایت خبری مجتمع نوآوری فرداد بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *