اسپاتیفای در حال بررسی طرح اشتراک پریمیوم جدید با قیمت ۵.۹۹ دلار

سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای در حال بررسی طرحی برای دریافت ماهانه ۵.۹۹ دلار علاوه بر هزینه اشتراک فعلی، برای ارائه سرویس جدید پخش موسیقی با امکانات بیشتر، از جمله کیفیت صدای بالاتر، ابزارهای ریمیکس و دسترسی به بلیط کنسرت‌ها است.

به گزارش بلومبرگ نیوز، این شرکت ممکن است طرح “Music Pro” را امسال عرضه کند.

جزئیات و قیمت این سرویس جدید هنوز در دست بررسی است و احتمالاً در مناطق مختلف جغرافیایی متفاوت خواهد بود و در بازارهای کمتر توسعه‌یافته هزینه کمتری خواهد داشت.

سخنگوی اسپاتیفای در ایمیلی اعلام کرد که این شرکت نمی‌تواند گمانه‌زنی‌ها در مورد جزئیات یا مجموعه ویژگی‌های احتمالی را تأیید کند.

این سرویس جدید که از هوش مصنوعی برای برخی از ویژگی‌ها استفاده می‌کند، به مشترکین امکان می‌دهد آهنگ‌های هنرمندان مختلف را با هم ترکیب کنند. همچنین، اسپاتیفای مذاکرات اولیه‌ای را با برگزارکنندگان بزرگ کنسرت‌ها و فروشندگان بلیط انجام داده است.

در حال حاضر، هزینه اشتراک ماهانه اسپاتیفای در ایالات متحده، بزرگترین بازار این شرکت از نظر درآمد، ۱۱.۹۹ دلار برای طرح انفرادی و ۱۹.۹۹ دلار برای طرح خانوادگی (تا ۶ نفر) است.

اسپاتیفای اخیراً قراردادهای چند ساله با گروه موسیقی وارنر و گروه موسیقی یونیورسال برای ضبط و انتشار موسیقی امضا کرده است.

دانیل اک، مدیرعامل اسپاتیفای، گفته است که این شرکت پیشنهادات شخصی‌سازی‌شده‌ای، از جمله یک طرح پریمیوم به نام “طرفداران ویژه موسیقی” ارائه خواهد داد. این غول پخش موسیقی سوئدی، تعداد کاربران فعال ماهانه را برای سه ماهه اول سال ۶۷۸ میلیون نفر پیش‌بینی کرده است که با تخمین ۶۷۹.۴ میلیون نفر مطابقت دارد.

اخبار تکنولوژی را در سایت خبری مجتمع نوآوری فرداد بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *